فامیلِ دور : . به طرزِ مشــــکوکی داره بهم خوش می‌گذره، فکر کنم دارم می‌میرم...!
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
جمعه 16 خرداد 1393برچسب:,
[فامیلِ دور : . به طرزِ مشــــکوکی داره بهم خوش می‌گذره، فکر کنم دارم می‌میرم...!]

 

✔ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺣﮑﺎﯾﺘﯿﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻧﺮﻓﺘﯽ ﺗﻮی ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ

ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍری،

ولی تا پاتو میزاری تو اصلا مهلت نمیده کمربندتو باز کنی!

.

.

.

.

✔مورد داشتیم طرف دختر آورده خونه
بعد تند تند آیت الكرسی میخونده كه كسی نیاد...!!
یعنی میخوام بگم اعتقاد هنوز تو جوونا نمرده
هنوز انقد بی دین و ایمون نشدیم! :|:|:|

.

.

.

.

✔مگه نمیگن تو سفر میشه آدما رو شناخت؟!

میخوام ماه عسلو بندازم قبل از نامزدیم که با شناخت مفصل ازدواج
كنم!! :D 

.

.

.

.

✔امروز تو ۳۰ دقیقه ای که یارو نشسته بغل دستم
کف دستش میخاره میگه پول داره میاد …
گوشش میخاره میگه دارن پشتم حرف میزنن …
کفه پاش میخاره میگه پول داره میره …
اصلا ۱%به ذهنش نمیرسه که حموم بره شاید درست شه…:|:|

.

.

.

 

✔به هر بدبختی بود ی موتور خریدم:D

هیشكی یه لیتر بنزین نداره بهم بده؟؟:(
بخدا از پس این یكی بر نمیام بخرم:((

.

.

.

.

✔چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟

میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
:|مگه مرغ نر هم داریم:|

من قضاوت رو به کارشناسان واگذار میکنم :|

.

.

.

.

✔چیه چیزی شده؟چراساکتی؟
دوست داری بنزین بزنی باکارت کی؟
شنیدم بنزین شده 1000تومان به تازگی
بنزینهاتو تقسیم میکنی بایکی
شنیدم روکارت بنزینت حساسی
روش داری عقاید خواص،وسواسی
اونقده بنزینت کمه که اگه منو کنار خیابون چهارلیتری بدست دیدی نشناسی:D 

.

.

.

✔همیشه تو بحث های ایرانی

آخرش که میرسه همه برا خودشون تاسف می خورن بعد یهو یکی میگه :آقا اصن هرچی سرمون بیاد حقمونه... بعد میرن شام میخورن!
|:

.

.

.

.

✔دوستم میگفت سوار تاکسی شده، از راننده پرسیده "
با ۵۰۰ تومن تا کجا میبری؟!
راننده هم گفته :بشین برات بوق میزنم !


نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت23:51---21 خرداد 1393


AMY
ساعت16:18---20 خرداد 1393


عآلــــــــــــ♥ــــــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..